maandag 22 oktober 2012

Mijn vijfde schooldag

De herfstvakantie is voorbij, dus het was vandaag weer tijd voor school!

De dag  begon niet al te best. Het was weer even wennen dat de wekker om 8 uur ging, dus tegen de tijd dat ik er uit was, was het half 9. 
Vol goede moed had ik gisterenavond mijn gloedje nieuwe koffer ingepakt, en op het moment dat ik de deur uit wilde gaan en dat ding van de trap af wilde zeulen (ik woon 2 hoog) lazerde dat hele ding uit elkaar. Ik had al wel zo mijn twijfels bij de constructie omdat die nogal gammel oogde, maar dit  had ik niet verwacht. Ter vergeefs probeerde ik de koffer nog heelhuids op het voorrek van mijn fiets te krijgen, maar  ook dat ging me niet succesvol af.

Vriendje wakker gebeld of hij me wilde helpen die koffer weer heel naar boven te krijgen, en als een gek alle spullen in een normale trolley gegooid om vervolgens mijn longen uit mijn lijf te fietsen en net op tijd op school aan te komen.
Mijn koffer was een grote ongeorganiseerde rotzooi. Klemmetjes, rollers, kammen, borstels, scharen, het lag allemaal door elkaar in mijn tas. Maar goed, ik was op tijd op school.

Op school gingen we - surprise - weer verder met het permanenten. De details zal ik jullie besparen, want anders worden mijn verslagen een beetje te eentonig. Volgende keer gaan we als het goed is wel wat anders doen!
Ik heb mijn pop nog wel gewatergolfd trouwens. Ze heeft nu een beetje een Beatrix kapsel.... ook leuk. We probeerden vandaag ook vooral op tijd te werken. Het is de bedoeling dat al die rollers er binnen 3 kwartier in zitten op het examen. Nou, daar moet ik nog even op oefenen denk ik.

Eenmaal thuis heb ik nog even goed naar mijn koffer gekeken. Als ik ieder slotje afzonderlijk op slot draai, blijft hij beter in elkaar zitten. Maar of dat goed genoeg is om hem op de fiets te vervoeren weet ik niet. Ik weet niet eens of ik hem nog terug kan sturen. En dan nog... hoe wil ik dat doen? Die koffer is enorm. Zie daar  maar eens een doos voor de vinden.
Ja, toch een beetje jammer. Dat kreng heeft me wel bijna 90 euro gekost!

2 opmerkingen:

  1. Nooooo wat zonde! Je was zo blij met je koffer! Misschien aan de binnenkant met ductape oid, dat is vet stevig en je ziet 't niet aan de buitenkant... Of misschien als je hem vervoert gewoon zo'n riem eromheen die ze ook wel eens bij gewone reiskoffers gebruiken? Succes ermee joh!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja echt super muf. Maar als ik hem op slot doe blijft hij wat beter aan elkaar hangen. ik kan hem niet tapen oid want de koffer bestaat uit losse onderdelen. anders krijg ik hem dalijk niet meer uit elkaar en kan ik niet bij mn spullen ;) pleurisding haha

      Verwijderen