donderdag 18 oktober 2012

Kapperskoffer

Ik stel jullie voor aan mijn nieuwe kapperskoffer!







Ik heb deze koffer besteld bij betaalbaarshoppen.nl Ik had een B-keuze, dat wil zeggen dat er kleine optische beschadigingen waren waardoor ik hem goedkoper kon krijgen. Van die beschadigingen is trouwens bijna niks te zien. Ik heb er geloof ik 80 euro voor betaald. Zoals je ziet kun je de koffer ook uit elkaar halen. Dit werkt veel fijner dan een random koffer. Met permanenten kun je dus ook vanuit je koffer werken. Ik ben er blij mee!



6 opmerkingen:

  1. Vet Taar! Met die spullen ook erbij? Je hebt echt al een boel:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig idee waar ik nog zo eentje kan vinden of welk merk dit is? Ben je tevreden over de kwaliteit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik had hem via een aanbieder op marktplaats maar ben zwaar ontevreden, hij heeft het misschien een half jaar volgehouden en toen was hij compleet kapot en moest ik hem weggooien. en dat voor bijna 90 euro... ik zou even goed research doen voor je een koffer aan gaat schaffen. succes!

      Verwijderen
  3. ik heb een andere maar ook na halfjaar helemaal kapot ;-((

    BeantwoordenVerwijderen