woensdag 24 oktober 2012

Inside my head

Ik voel me een beetje een slechte blogger, want de laatste dagen heb ik niet zoveel gepost! Ik heb het druk gehad voor mijn doen, en op de een of andere manier had ik geen inspiratie.
Ik ben tegenwoordig de maandelijkse pageviews in de gaten aan het houden, en die lopen best snel op! Ik zit nu op ongeveer 6500 pageviews per maand. Maar ik zal wel moeten blijven posten als ik wil dat dat aantal zo snel blijft stijgen!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of 6500 per maand veel is. Voor mijn doen wel in ieder geval. Het is zo leuk om te zien dat die cijfertjes steeds hoger worden. Niet alleen de views, maar ook de volgers. Al gaan die nog iets minder vlot haha.

Ik heb ooit een keer een debiel filmpje op youtube gezet (ik zeg lekker niet welke!) en die ging al snel viral. Op dumpert alleen al is dat filmpje ruim 50.000 keer bekeken... tsjah toch jammer dat het zo snel gaat als je jezelf voor lul zet, maar als je iets serieus doet kom je nog niet in de buurt daarvan! In mijn hele geschiedenis van mijn blog heb ik nog niet zoveel views volgens mij als dat dat filmpje bekeken is.
Achja shit happends.

Ik zou zo graag op een perslijst komen te staan, zodat ik regelmatig op de hoogte  gehouden word van nieuws binnen beautyland. Maar ik ben bang dat ik daar nog veel te klein voor ben en ze me niet serieus nemen. Heb het bij 2 PR bureau's geprobeerd. Nog niet veel dus, maar helaas geen reactie op gehad. Heeft iemand misschien tips voor me hoe ik dat het beste kan aanpakken of ervaring ermee?
Ik ben ook eigenwijs hoor, ik heb niet het geduld om te wachten tot ik meer lezers heb. Als ik iets wil, wil ik het meteen haha. Soms ben ik net een klein kind! Ik heb er zoveel respect voor als ik andere meiden zie die het echt ver met hun blog geschopt hebben. Meiden zoals Serena, Cynthia, Marscha, Teske en Vera bijvoorbeeld. Wauw, ik hoop dat ik het op een dag ook zo ver zal schoppen!
Ik ben ook eigenlijk pas een paar maandjes serieus bezig met mijn blog, dus ik kan misschien ook nog niet teveel verwachten.
Ik heb al wel een domeinnaam trouwens :) http://www.beautyasalifestyle.nl 
Vind het alleen wel jammer dat als je op mijn site bent gewoon het blogspot adres ziet. Ik denk er wel eens over om een eigen site te (laten) maken. Maar misschien kan ik daar beter mee wachten als ik voldoende volgers heb. Maar aan de andere kant raak je daar waarschijnlijk ook een aantal volgers mee kwijt, dus kan ik het maar beter meteen doen. 
Nah, voorlopig houd ik het nog lekker bij mijn blogspot.

Hebben jullie misschien tips voor mij wat ik kan verbeteren aan mijn blog of hoe ik mijn blog aantrekkelijker kan maken voor meer mensen?

Liefs, Tara

1 opmerking:

  1. Leuk stukje! Ik vind je geen slechte blogger, 6500 per maand is een mooi aantal! Ik heb zo rond de 7500 ben ik ook wel blij mee :D. En gaaf dat je een domeinnaam hebt, ik zie helaas ook .blogspot.nl.. Maarja! Heb geen tips voor je eigenlijk! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen