zaterdag 13 oktober 2012

Faux fur coats

Ondanks dat ik er zelf (nog) geen heb, ben ik er gek op: nep bontjassen. Ze geven je echt een luxe diva gevoel. Alsof je je waant in Parijs, jaren 50.
Zoals je ook wel kunt zien heb ik een zwak voor luipaardprint. Maar ook enorme gebroken witte jassen of beige/lichtbruin vind ik mooi!

Although I don't own one myself (yet), I love it: fake fur coats. They give you a luxury diva feeling. Like you imagine yourself in Paris in the 50s. 
As you can see, I've a weakness for leopard print. But I also like huge cream white coats or beige/ light brown coats!










3 opmerkingen:

  1. These are all gorgeous ! Especially love the first and last ones :)

    Satu
    Indie by heart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke jassen. Ik heb er ook zo één met dierenprint.

    BeantwoordenVerwijderen