dinsdag 23 oktober 2012

Every Month Is Oktoberfest van O.P.I

Ja hoor, ik heb weer een nieuw lakje van O.P.I: Every Month Is Oktoberfest. 
In het potje vond ik hem er heel erg mooi uit zien. Een beetje donker rood/paars/bruin. Met shimmers en een rode gloed. Op mijn nagels vond ik hem eerlijk gezegd tegen vallen. Hij is heel  donker, en alleen als je hem op de juiste manier in het (zon)licht houdt, zie je de rood/paarse kleur. Verder krijg ik er een beetje gothic associaties bij.

Zoals jullie van mij gewend zijn kan ik geen foto's maken, dus heb ik deze foto's van het internet gehaald. Het lukte echt niet om een goede foto te maken. Ik heb de foto uitgezocht waarbij ik vond dat de nagellak er het meest uitziet als in het echt.
In de zon is deze lak dus heel mooi, maar daarbuiten valt hij aardig tegen. Jammer O.P.I!
Ik denk dat ik hem vooral voor op mijn teennagels zal gebruiken dan.





3 opmerkingen:

  1. Die lak is geweldig! Denk dat ik 'm ook wel wil, haha. Waar heb je 'm gekocht en hoe duur was ie?

    Ik volg je vanaf nu, ik vind je blog heel erg leuk hihi (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey dankje :) O.P.I lakjes zijn 13,95 geloof ik, en ik heb hem bij de Sephora in de V&D in Den Bosch gekocht :) xx

      Verwijderen