donderdag 4 oktober 2012

Dierendag

Vandaag is het dierendag, dus ter ere van mijn kleine monster post ik een foto van hem!
Ik doe verder niks speciaals met dierendag eigenlijk. Vandaag stond ik er iets meer bij stil omdat de beautybox binnen kwam en als thema dierendag had. Verder is het eigenlijk elke dag dierendag voor meneer, haha. Verder eet ik geen vlees, maar dat doe ik nooit. Ook voor mijn vriend wordt het vandaag afzien, want die zal het vanavond met tempé moeten doen. 
Doen jullie iets speciaals met dierendag?


3 opmerkingen:

  1. schöner Blog!
    Grüße aus Deutschland!:*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. der ist ja süüüüüß! :)
    Ich würde mich freuen, wenn du auch meinen Blog besuchen würdest, vielleicht gefällt er dir :-)
    -> Mein Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toller blog und du bist richtig hübsch, tolle haare! :)
    vielleicht hast du ja lust auf gegenseitiges verfolgen? xx

    BeantwoordenVerwijderen