woensdag 5 september 2012

Wanna-have: Celine Luggage Tote

Wanna have?! Eigenlijk is dit gewoon een must have! Ik ben zo ontzettend in love met deze prachtige tas. Ik wil hem!
Helaas zal ik heel lang moeten sparen voordat ik hem ooit  zou kunnen betalen, en dan is het nog maar de vraag of dat het waard is natuurlijk. Verstandelijk denk ik: "nee man, ben je gek. Je gaat toch geen 1600 (?) euro voor een tas neertellen?". De fashionista in mij denkt daar alleen anders over ;)
Het is werkelijk waar een pareltje. Al dan niet perfect. Ik hou van de eenvoud en het strakke maar elegante ontwerp.
Pff ik kan nog wel even door gaan met mijn  ode aan deze tas. Maar tot de tijd komt dat ik hem kan betalen, zal ik het moeten doen met wat plaatjes om bij weg te dromen...









Absolutely gorgeous! <3

4 opmerkingen: