dinsdag 11 september 2012

Top 5: Cabaret

Eens in de zoveel tijd stel ik een top 5 samen van liedjes in een bepaalde categorie. Vandaag: cabaret!

Every once in a while, I make a top 5 of songs in a particular category. Today: Cabaret!

1. Flappie - Youp van 't Hek


Deze moet iedereen wel kennen. Voor mij blijft het een favoriet. Elk jaar rond kerst zoek ik hem toch weer even op!

2. Leven na de dood - Freek de Jonge
Alweer  zo'n gouwe ouwe. Deze luister ik nog best regelmatig, vind het een leuk lied!

3. Oh meisje - Esther Groenenberg
Van dit liedje word ik altijd zo vrolijk!

4. Het leven is kut - Jeroen van Merwijk

5. Turkenlied -  Najib Amhali
Ik hou van die man! haha één van mijn favoriete cabaretiers. 


4 opmerkingen:

  1. Leuk! Flappie blijft geweldig, en Najib hahah :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hello, nice blog :) follow you now, hope you can follow me back :)))

    www.fashionrella.com

    lovee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, cooler Blog! Hättest du Lust aufs gegenseitige Verfolgen ?? Würde mich sehr freuen! ;)
    http://juliliciouss.blogspot.de/
    Liebe Grüße, Juli <33

    BeantwoordenVerwijderen