donderdag 6 september 2012

School

Ik ben vandaag naar school geweest om mijn materialenpakket op te halen. Vanaf maandag ga ik de kappersopleiding op Instituut Thomas volgen. Ik heb maar een heel klein klasje, namelijk 5 mensen! Dan is er in ieder geval wel veel individuele aandacht. 
De opleiding is 1 dag in de week, dus dat is wel fijn dan.
Ik heb deze enorme doos meegekregen. Van het meeste weet ik niet eens precies wat het is, en dan misten er ook nog een stuk of 6 dingen uit mijn pakket.
Morgen ga ik meteen maar de stad in om te kijken of ik een geschikte trolley kan vinden. Is wel zo fijn met al die spullen. Gelukkig hoef ik niet ver te reizen, want mijn school zit in de binnenstad van Den Bosch.





Zoals sommigen van jullie misschien wel weten loopt mijn opleiding visagie ook op zijn einde. Ik heb al mijn opdrachten al ingeleverd en hopelijk kan ik deze maand examen doen voor mijn theorie. Praktijkexamen zal waarschijnlijk pas in december plaats vinden. Gemiddeld sta ik een 8,7 dus nu hopen dat de examens ook zo goed gaan ;)

En dan heb ik als laatste nog heel goed nieuws:

Morgen komt mijn boek officieel uit!!

Het heet 'De mooiste versie van jezelf' en je kunt hem bestellen via http://boekscout.nl/shop/ deze site. Maar je kunt het boek ook bestellen in de boekwinkel. Dit is eigenlijk alleen maar beter want als veel mensen ernaar vragen, schaffen ze misschien een voorraad aan!
Uiteraard meer hierover binnenkort :D

Liefs Tara

1 opmerking: