maandag 3 september 2012

Review: Dior Golden Jungle

Vorige week heb ik de nieuwe crackle nagellak van Dior gekocht, en ik had er nogal hoge verwachtingen van (dat mag ook wel voor 33 euro).
Het is een duo, dus je krijgt er wel 2 lakjes voor. Je begint met de gouden kleur en daaroverheen breng je de kaki kleur aan. Dit zou het effect moeten geven van een krokodillen huid. Ik was helemaal enthousiast toen ik voor het eerst hoorde van dit duo.






Hier heb ik 2 laagjes van de gouden lak aangebracht.


Deze foto is in de zon genomen, maar hij is gemaakt nadat ik de kaki kleur over de gouden lak heb aangebracht. Het duurt best lang voordat de lak gaat crackelen, dus wacht geduldig af.


Hier is de lak uitgecrackeld. Ik moet zeggen dat mijn verwachtingen hoger waren. Misschien moet ik de kaki kleur dikker of juist dunner aanbrengen. Ik weet het niet. Zo anders dan een 'gewone' crackle nagellak vind ik hem eigenlijk niet. Ik heb de lak nu een middag op, en de kaki kleur begint aan de puntjes zeg maar al af te slijten. De gouden kleur eronder zit er nog wel goed op. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er geen topcoat overheen heb gedaan. 
Al met al vind ik deze lakjes van Dior een teleurstelling. Ik had er misschien ook te hoge verwachtingen van... Anyway, de 33 euro vind ik het niet waard. Als ik het een cijfer zou moeten geven, zou dit een 6 worden. Nog wel een voldoende maar geen hoge kwaliteit.


1 opmerking: