dinsdag 25 september 2012

O.P.I nagellakjes

Ik heb echt weer super mooie lakjes gezien van O.P.I.  bij de V&D. Voel me er alleen altijd zo awkward als ik maar sta te treuzelen wanneer ik niet kan kiezen. Ben dus vandaag ook met lege handen naar huis gegaan. Die mensen zullen daar ook wel denken dat ik niet spoor :p

Maar goed, de lakjes! Ik mocht er van mezelf eigenlijk maar eentje... oke twee was ook nog wel te overzien. Maar ik stond heel erg te twijfelen tussen drie lakjes. Jammer dat ik de namen niet meer weet!
Twee rode shimmerlakjes en een donker aubergine kleurtje met shimmers. Super mooi, maar aangezien ze bijna 14 euro de stuk kosten vond ik het een beetje te gek om ze allemaal mee te nemen.
Bij de ene rode lak waren de glitters wat grover en duidelijker, en bij de andere heel subtiel maar wel zichtbaar. Ik kon ze ook niet zo goed testen want ik had zelf al bruine nagellak op, dus daar heb ik het overheen gesmeerd.
Ik heb geprobeerd foto's te zoeken van lakjes die erop lijken, ik weet dus alleen de namen niet, dus weet niet zeker of het deze zijn! Sommigen lijken zo op elkaar ;)




Mooi zijn ze he? Ik denk dat ik morgen maar weer even terug ga met 'schone' nagels, zodat ik tenminste kan testen!

2 opmerkingen:

  1. I really love the first colour♥ Very good blog, love it!
    Follow me:
    http://sweet-kisses-lie.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen