donderdag 20 september 2012

Mijn boek is binnen!

Zoals jullie misschien wel weten is mijn boek 'De mooiste versie van jezelf' twee weken geleden uit gekomen. Ik heb mijn boek al die tijd nog niet gezien, maar vandaag kwam hij eindelijk binnen!

As some of you might know, my book 'De mooiste versie van jezelf' (The prettiest version of yourself) was released two weeks ago. I didn't see my own book all this time, but today it finally arrived! 

"De mooiste versie van jezelf is een grondig naslagwerk over alle aspecten van de   

uiterlijke  verzorging. "Wat kan ik het beste dragen met mijn peerfiguur?", "Welke kleuren 

staan mijhet mooist?", "Hoe kan ik mijn huid het beste verzorgen?", "Hoe breng ik een 

brilmake-up aan?" Al deze vragen worden beantwoord en op heldere wijze uitgelegd. Maar 

ook de verzorging van binnenuit wordt onder de loep genomen. Gezondheid en 

schoonheid gaan nu eenmaal hand in hand. Dit boek staat boordevol tips en trucs om de 

mooiste versie van jezelf waar te maken. Een echte musthave voor iedere vrouw!"


Okay I try to translate it for you guys.

"De mooiste versie van jezelf is a profound reference of all aspects of beauty. "What can I 

wear with my pear shaped figure?", "Which colours fit me best?", "What's the best way to 

take care of my skin?", "How do I apply make-up when I'm wearing glasses?" All these 

questions have been answered and cleary explained. But also the inside beauty is taking 

care of. Health and beauty go together. This book is full of tips and tricks to become the 

prettiest version of yourself. A musthave for every woman!"



9 opmerkingen:

  1. Your blog is cool!
    Follow you)
    Welcome! http://karinamalinana.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely <3

    http://stil-houette.blogspot.ie/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so cool. congrats!!

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations! :)
    Hope that you'll have success with that book, it really do sound interesting :)
    btw, you look beautiful without makeup :)

    Hugs and kisses from cold Germany :)

    http://aimie-cherise.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations! That's awesome!

    http://eternal-simplicity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel leuk en handig!
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen