zaterdag 15 september 2012

Leuke blogger: Galapril

Ik volg Galapril nu al een tijdje, en ik ben helemaal weg van haar. Ze is een prachtige meid en ik hou van haar stijl. 

I've been following Galapril for a while now, and I absolutely love her. She's a gorgeous woman and I love her style.

Je zou het misschien niet zeggen, maar ik ben gek op piercings, tatoeages en dreads. Ik heb zelf ook een aantal jaar dreads gehad en mijn lichaam is aardig vaak gepierced. Inmiddels heb ik een groot deel van die piercings er weer uit gehaald. Ik was ze  zat en wilde weer eens iets anders. Ook ben ik een tijdje in de leer geweest bij een piercer. Dit doe ik helaas niet meer, maar zo af en toe pierce ik gewoon thuis wel eens vrienden. 

Maar goed, terug naar Galapril! Ik ben vooral gek op de foto's van zichzelf die ze post. Ze is zo zichzelf, ik heb daar echt respect voor. Zo post ze soms ook gewoon naaktfoto's van zichzelf. Niet vulgair, nee totaal niet. Juist heel puur, 'what you see is what you get'. Letterlijk in dit geval dus. En ik ben een partij jaloers op de bos dreads die ze heeft! Oh well, ik kan nog wel even door gaan, want ik vind het gewoon een topmens en volg haar blog met veel plezier.

You might not expect this from me, but I really like piercings, dreadlocks and tattoo's. I used to have dreads myself and my body was pierced many times. I removed most of the piercings, I wanted something else. I also learned how to pierce from a piercer. I'm not doing it at the moment, but every now and then I pierce some friends at home.

Okay, back to Galapril! I especially love the pictures she posts from herself. She is really herself and that's something I respect. Sometimes she even posts naked pictures of herself. Not Sexually tinted. Just so pure, 'what you see is what you get'. Literally in this case. And I'm so jealous of her dreads! Oh well, she's a beautuful woman and I follow her blog with pleasure. 












3 opmerkingen:

  1. Absolutely beautiful! =)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello I nominated you for the Versatile Blogger Award
    http://www.ashleythefashionguru.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. you'are fucking beatiful.....you're so lucky .....

    BeantwoordenVerwijderen