donderdag 13 september 2012

Inspiration: Christina Aguilera


Ik denk dat veel mensen nog steeds een beetje een ordinair beeld van haar hebben, maar ik ben fan. Ze heeft een hele eigen, vrouwelijke, sexy stijl. Degenen die mij al wat langer volgen zullen wel weten dat ik daar gek op ben :)

I think many people still view her as a little slutty , but I'm a fan. Shes got a whole feminine, sexy style of her own. Those who have been following me for a while will know that's something I love :)





















4 opmerkingen:

  1. Nice pics!Lovely blog. What about following each other?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is best wel knap vind ik ^^! En haar muziek vind ik ook goed, haha ik kan me "Dirty" en "Car Wash"nog wel herinerren =]! Hele mooie stem heeft ze en dat zingen doe ik haar zeker niet na!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen