zondag 23 september 2012

Inspiratie: Boblijn

In het verlengde van mijn vorige post, nu wat plaatjes van vrouwen met halflang haar... en guess what? Half Hollywood heeft een boblijn gehad!

On the occasion of my previous post, now some pictures of women with medium length hair... and guess what? Half of Hollywood used to have a bobline!













Ik moet er wel heel eerlijk bij zeggen dat ik het bij een ander heel leuk vind staan, maar bij mijzelf een heel stuk minder. Ik blijf toch vasthouden aan het ideaalbeeld dat ik in mijn hoofd heb. Lang golvend haar. Period. Oh well, zo hebben we allemaal gebreken, niet waar?

I must say I love the haircut on someone else, but on myself I don't enjoy it that much. I'm holding on to my ideal image of the ideal woman. Long wavy hair. Period. Oh well, we all got our defects, right? 

3 opmerkingen:

  1. I do LOVE this hairstyle! I should cut my hair like this so it has more volume, but I just can't bare to do it! I just stumbled onto your blog so I am catching up on all of your posts! DEF following you now! YAY! I just started a blog and would love it if you stopped by and checked it out dear :)
    xoxo Darby
    Obviously Obsessed 

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De boblijn is echt super! Ik wilde 'm vroeger altijd en toen ik 'm bij de kapper ging laten knippen, wist ik dat het niet zo goed bij me stond. Jammer maar dan moet ik maar gewoon blijven kijken naar de plaatjes :D.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja jammer is dat he! Ik kan het zelf opzich wel hebben, maar word er een beetje truttig door vind ik zelf.

      Verwijderen