donderdag 27 september 2012

Hoe 'nep' ben jij?

Ik zat laatst de Oh Oh Cherso series terug te kijken (jup, ik ben fan) en daar vroegen ze onze hagenezen wat er allemaal nep aan ze was. Uiteraard werden er hele waslijsten uit de kast getrokken, maar dat zette me wel aan het denken. Eigenlijk ben ik ook best 'nep' als je het zo bekijkt.

Nu helpen veel mensen moeder natuur natuurlijk een handje tegenwoordig. Dus het woord 'nep' klinkt waarschijnlijk wat heftiger dan het is. Maar toch... welke 'hulpmiddelen' gebruik jij om beter voor de dag te komen?
Dit zijn die van mij!

Weaves
Dat wisten jullie wel, want ik heb er van de week nog een artikeltje over geschreven. Het maakt je haar langer en voller, en dat kan ik wel gebruiken met mijn extreem dunne haartjes.

Acrylnagels
Ik zet ze altijd bij mezelf. Ik heb hier geen opleiding voor gevolgd dus ben geen professional, maar heb het gewoon mezelf aangeleerd en het kan er best mee door vind ik zelf.

Zelfbruiner
Bij het woord zelfbruiner krijg ik meestal horrorbeelden van Jersey Shore, maar zo erg is het bij mij niet hoor. Ik ben niet oranje, maar heb een heel subtiel kleurtje. Dit valt bijna niet op bij mij omdat ik van mezelf heel erg licht ben.

Push up bh
Tja... mijn borsten zijn niet meer wat ze geweest zijn nadat ik veel ben afgevallen. Inmiddels zit ik weer bijna op mijn gewicht voordat ik afviel, maar m'n borsten zijn niet meer zo groot terug gekomen als dat ze waren helaas. Ja wat doe je eraan? Dan maar een push up bh! Je hebt ook bh's die je borsten 2 maten groter maken maar dat gaat mij ook te ver hoor. Ik heb een 'beschaafde' push up ;)

Gebleekte tanden
Ik heb ze een jaar geleden laten bleken, maar er is nog nauwelijks iets van te zien. Toch wilde ik hem ertussen zetten. Benieuwd naar mijn review over tanden bleken? Bekijk het hier.
Make-up
Ik gebruik nooit veel make-up en er zijn ook veel dagen dat ik geen make-up gebruik, mar toch hoort deze er wel een beetje bij.

Piercings
Ik weet niet zeker of deze erbij hoort, ik denk het eigenlijk niet. Maar het is wel een middel om jezelf 'mooier' te maken. Voor de zekerheid zet ik hem erbij :) Ik heb nu nog 'maar' zes piercings. Dat waren er ooit een stuk meer. De piercings die ik heb zijn: anti-tragus, septum (maar zit altijd naar binnen gedraaid, dus die hebben jullie nog nooit gezien!), tong, tepel, navel en clithood.

Haarkleur
Ik vind het leuk om af en toe mijn haar een ander kleurtje te geven. Niet drastisch hoor. Highlights of blond met een rode gloed bijvoorbeeld. Ik vind donkerbruin haar heel erg mooi, maar dat hoef ik zelf niet te proberen want dan word ik net een zieke gothic denk ik. Momenteel is mijn haar een stukje lichter dan mijn natuurlijke kleur, omdat het na het verven groen was geworden en de kapper heeft dat moeten ontkleuren. Heb nu dus ook behoorlijke uitgroei haha.

En hoe 'nep' zijn jullie eigenlijk?


2 opmerkingen:

  1. Oei, jezelf mooier maken. Hmm dan doe ik toch ook wel aan beetje make up, haren verven met henna, ontharen, corrigerende hempjes om mijn mamabuikje binnen de perken te houden, ehm... oorbellen. Ja dat was het wel. Goed om eens bij stil te staan denk ik voor veel mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen een kleurtje in mijn haar en dan nog bijna dezelfde kleur ook om mijn eerste grijze haren te verbergen. Voor de rest ben ik naturel.

    BeantwoordenVerwijderen