vrijdag 7 september 2012

'De mooiste versie van jezelf'

Hoera! Vandaag is mijn boek 'De mooiste versie van jezelf' dan eindelijk officieel in de verkoop!

"De mooiste versie van jezelf is een grondig naslagwerk over alle aspecten van de uiterlijke verzorging. "Wat kan ik het beste dragen met mijn peerfiguur?", "Welke kleuren staan mij het mooist?", "Hoe kan ik mijn huid het beste verzorgen?", "Hoe breng ik een brilmake-up aan?" Al deze vragen worden beantwoord en op heldere wijze uitgelegd. Maar ook de verzorging van binnenuit wordt onder de loep genomen. Gezondheid en schoonheid gaan nu eenmaal hand in hand. Dit boek staat boordevol tips en trucs om de mooiste versie van jezelf waar te maken. Een echte musthave voor iedere vrouw!"



Ik heb nog geen mooie afbeelding van de cover. Op de website van Boekscout.nl staat er wel een, maar die is heel klein en wat langerekt zoals je ziet.

Ben je benieuwd naar mijn boek en wil je hem graag bestellen? Dat kan via deze link!

Hij kost 16,95 en voor dat bedrag heb je een boek met heel veel informatie. Ik schrijf hierin niet alleen over de verzorging van de huid, maar ik behandel vrijwel alle aspecten. Huid, haar, zonnen, ontharen, voeding, beweging, make-up, kleding, omgangs- en flirttips, kleurenanalyse etc. Erg breed dus zoals je ziet. Alles is duidelijk en simpel uitgelegd in één boek.
Dat is ook de reden dat ik heb besloten zelf een boek te gaan schrijven. Er bestaan veel van zulke boeken, maar veel van die boeken vond ik niet compleet of betrapte ik op onwaarheden. Dus besloot ik de touwtjes in handen te nemen en zelf een boek te schrijven!



Klik hier om de facebookpagina van 'De mooiste versie van jezelf' te liken!

6 opmerkingen:

  1. OMG Gefeliciteerd!
    Congrats, it is amazing! I didnt know you were writing a book. I hope I can see it in the book stores soon! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thnx! Hij zal niet standaard in elke boekwinkel komen te liggen, maar je kunt hem wel bestellen via de boekhandel. Maar het makkelijkst is om hem via deze site te bestellen :) http://www.boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=3245
      Liefs xx

      Verwijderen
  2. WAUW! Een eigen boek, dat is gaaf zeg. Congrats!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you so much for following me & following you back in return!
    My Lyfe ; My Story

    @MyLyfeMyStory 


    BeantwoordenVerwijderen