woensdag 19 september 2012

Bloemetjes & meneer Bubbels

Ik ben de afgelopen dagen een beetje ziek geweest en heb gisteren de hele dag binnen gezeten. Om de verveling wat tegen te gaan ben ik wat random fotootjes gaan maken.

I catched a cold, so the last two days I felt a little ill. Yesterday I stayed inside the whole day. I took a few pictures out of boredom.

Op de een of andere manier vond ik deze twee heel goed bij elkaar passen. Bloemetjes en meneer Bubbels. Het zijn in ieder geval twee dingen waar ik vrolijk van word. Ik zat een beetje te soezen in het raamkozijn in het zonnetje toen ik me bedacht hoe mooi die bloemen eigenlijk waren. De kat lag ernaast op het kleed te chillen, dus daar heb ik ook een foto van gemaakt. Ik ben gek op de combinatie van wit en roze, dus dat zal onder andere de reden zijn dat ik deze bloemen zo prachtig vind. Ze voegen echt iets toe aan mijn interieur. En hoe stom het ook klinkt, mijn kat ook. Ik zie hem natuurlijk niet als accessoire, maar het is een prachtig beestje en ik ben helemaal gek op hem. Daarbij heeft het altijd iets knus en huiselijk als er ergens een kat ligt te chillen.

I think these two pictures fit well together. Flowers and mr. Bubbles. Two things that make me happy. I was dozing in the sun in front of the window, when I realized how beautiful these flowers were. The cat was dozing on the carpet as well, so I also took a picture of him. I love the combination of white and pink, so that might be te reason why I love these flowers so much. They really add something to my interior. And how crazy it might sound, my cat does too. I don't view him as an accessory of course, but he's beautiful and I love him so much. I think it gives a cozy and homy feeling when there's a cat chilling in the house somewhere.



2 opmerkingen:

  1. Hola, muy buenas tardes, ¿cómo se presenta la semana? Espero que genial, al igual que tu bello e interesante blog. Me ha gustado mucho esta entrada y algunas de las anteriores (las que he tenido tiempo de leer, claro), ¡muy buen blog! Ya tienes una seguidora más. Te deseo mucha suerte y espero que pronto subas un nuevo texto.

    Ahora si me lo permites y eres tan amable, me gustaría invitarte a mi blog - ¡DIARIO DE UNA CHICA POSITIVA! - si te gusta leer una literatura personal y muy optimista (microrrelatos, reflexiones, poemas, relatos, cartas), debatir sobre los acontecimientos de la vida, hacer peticiones literarias para que yo las escriba y hacer publicidad de tu blogspot en la pestaña "Aquí tu blog":

    http://insolitadimension.blogspot.com.es/

    Un abrazo desde Málaga (España).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hola :) I don't speak spanish, so I'm afraid I don't understand your blog!But keep up the good work ;)

      Verwijderen