woensdag 5 september 2012

Bestelling: Nelson schoenen

Een tijdje terug liet ik jullie een stel prachtige enkellaarsjes van de Zara zien. Ik heb deze in de winkel gepast, maar tot mijn o zo grote teleurstelling kon ik er echt niet mee overweg. Ze zaten niet lekker, ze zaten te los om mijn voeten en ze waren toch iets te stijl. Ik vind dat wel heel mooi, maar echt lekker lopen doet het niet, en voor 80 euro wil je ze wel vaak kunnen dragen natuurlijk!

Ik heb een alternatief gevonden op de website www.nelson.nl.
Deze hakken zijn iets minder stijl, en de laars is iets langer. Maar eigenlijk vond ik dat wel leuk.
Normaal ben ik niet zo van kleding en schoenen op internet bestellen omdat ik het toch altijd even wil passen. Maar bij deze site hoef je geen verzendkosten te betalen én je kunt het gewoon retourneren (in dat geval zijn de verzendkosten wel voor jou). Die gok wilde ik nog wel nemen en ik heb ze zojuist besteld. Ze zien eruit alsof ze best lekker lopen. Nu nog hopen en duimen dat dat ook het geval is!



De foto is een beetje wazig helaas, maar wat vinden jullie van deze hakken?

Liefs Taar

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie hak ! Hij lijkt me ook fijn lopen !
    Leuke blog heb je (:
    xManon

    Wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog ? Je mag me natuurlijk volgen als je dat wilt !

    BeantwoordenVerwijderen