vrijdag 31 augustus 2012

Wanna-have: Zara

Ik heb zulke mooie schoenen gezien bij de Zara! Ik wil ze echt graag hebben, vooral de enkellaarsjes. Die kun je zo goed combineren van de winter. Het kan bijna overal bij. 
Helaas ben ik niet zo rijk, dus vrees ik dat ik tot volgende maand moet wachten om ze te kunnen kopen. Oh well, dan heb ik iets om naar uit te kijken toch :)





Die pump is ook echt een plaatje, maar voor de winter draagt dat toch minder prettig. Ik ben sowieso een stuk beter in het lopen op laarsjes dan op pumps.

7 opmerkingen:

  1. Oh ze zijn inderdaad erg mooi!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toller Blog :) Ich hab grad eine Blogvorstellung am Laufen vielleicht hast du ja lust teilnehmen ? :)
    http://xoxdiamandxox.blogspot.de/2012/08/blogvorstellung_30.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toller Blog und schöne Bilder! :)
    Schau doch auch mal bei mir vorbei,habe grade ein Gewinnspiel am Laufen mit einem Gesamtwert von 50 Euro. http://kimheartit.blogspot.de/
    Liebste Grüße! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love both! theyre simple but definitely must haves!

    xo, Carla
    misscarlaviolet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zozo, wat een mooie kleren heb je gekocht, ik ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen