donderdag 16 augustus 2012

Top 5: Nineties

Ik ga zo af en toe een top 5 van leuke liedjes in een bepaald genre posten, en vandaag om de spits af te bijten begin ik met mijn top 5 van nineties muziek! Die goede oude tijd...

1. De Macarena!

2. Mambo no. 5 - Lou Bega

3. Children of the night - Nakatomi

4. Mr. Boombastic - Shaggy

5. Rainbow high in the sky - Charly Lownoise & Mental Theo

Eigenlijk zijn er zoveel leuke liedjes gemaakt in de 90's dat het lastig is om te kiezen! Ik word echt vrolijk van deze muziek :) echt, ik luister deze muziek ook voor 'gewoon'. Have fun met het beluisteren van deze oude nummertjes en wat zijn jullie favorieten uit de nineties?

Liefs Taar

5 opmerkingen:

  1. i love mambo number 5!
    your blog is really nice!
    maybe we could follow each other??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the videos are so nice *_* your blgo is very good and interesting :)) follow, sweetie?

    xx
    beauthi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice blog.^^
    Would you like to follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beau and circleofchaos, I followed you guys :) also on bloglovin'
    xx

    BeantwoordenVerwijderen