maandag 27 augustus 2012

Top 5: Nederhop

Het is weer tijd voor een top 5! Vandaag mijn top 5 van de Nederhop. Dit is denk ik mijn favoriete genre, dus ik plant maar gewoon wat van mijn favoriete Nederlandse artiesten in deze top 5!


Time for another top 5! Today's 'Nederhop' (Dutch hiphop). I think this is my favorite genre, so I just place some dutch artists here!

1. Sjonnie & Anita - The Opposites



2. Echte liefde - Spinal & Steen

3. Origineel Amsterdams - Osdorp Posse

4. Geen klasse, geen stijl - The Opposites

5. Memento - Nuclear Family

Ik hoop dat jullie mijn top 5 weer leuk vonden. Van welke muziek houden jullie vooral?

Liefs Taar

4 opmerkingen:

  1. Leuke blog!!

    www.fashionaddict09.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love this songs and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen