donderdag 23 augustus 2012

Tag: Before I die

Ik zag deze tag voorbij komen en ik was meteen enthausiast. Op weheartit.com kun je plaatjes zoeken van de dingen die je nog zou willen doen in je leven. Ik heb zoveel leuke plaatjes gevonden! Ik zal jullie niet vervelen met al mijn plaatjes, en zal proberen de belangrijkste eruit te pikken. Sommige dingen zijn belangrijk, andere dingen zijn vooral leuk. Het enigste wat echt belangrijk is, is dat je gelukkig bent. En gezond. Dat zijn mijn belangrijkste doelen. Maar in het verlengde daarvan is er nog veel meer te bedenken! Kijk en lees mee met de dingen die ik graag nog zou willen doen!



Om te beginnen. Ik hoop natuurlijk dat ik nog heel lang mag leven, maar als dan eenmaal mijn tijd daar is, hoop ik deze wereld met een tevreden gevoel te kunnen verlaten als ik terug kijk op mijn leven. 

Gelukkig zijn, zoals ik net al aangaf is uiteindelijk het aller belangrijkste voor mij.

Dit is ook een hele belangrijke voor mij. Ik laat me teveel leiden door mijn angsten. Ik wil dat los kunnen laten en lekker doen waar ik zin in heb met toffe mensen en plezier maken!

Wie wil dit nou niet? Het liefste blijf ik de rest van mijn leven verliefd op mijn partner. Niet zo erg dat je op een roze wolk zit constant, maar die kriebels en dat intense  gevoel van houden van wil ik voor altijd behouden!

Mezelf mooi voelen. Dit komt echt nauwelijks voor. Meestal kraak ik mezelf alleen maar af. En geloof me, daar heb ik bijna een dagtaak aan ;) Soms kijk ik wel in de spiegel en denk ik: 'Zo erg is het niet, ik zie er best leuk uit vandaag'. En dat gevoel zou ik vaker willen hebben :)

Op het strand slapen. Dit heb ik wel vaker gedaan toen ik nog bij mijn ouders is Zaltbommel woonde. We woonden daar aan de Waal natuurlijk, en het was altijd leuk en spannend om daar te gaan slapen. Kampvuurtje erbij, dat zijn leuke herinneringen!

Ik wil zeker kinderen. Binnen een paar jaar het liefste!

Aan trouwen hecht ik niet zoveel waarde. Maar stiekem is het ook wel weer een meisjesdroom om in een prachtige jurk naar het altaar te lopen. Mocht ik ooit gaan trouwen, hoop ik zeker dat mijn opa en oma erbij kunnen zijn. Ik heb alleen nog maar de opa en oma van mijn moeders kant, en ik wil niets liever dan dat zij mijn kinderen nog zullen kennen. En als ik dus ooit ga trouwen mogen zij niet missen!

Heel afgezaagd, maar het lijkt me zo tof! Het liefste natuurlijk in curaçao ofzo :D

Oke oke, ik heb natuurlijk al een walk-in closet. Maar even om te benadrukken hoe blij ik er mee ben :) Het zou helemaal mooi zijn als ik op een dag net zo'n mooie closet zou hebben als hier op de foto.

Ik wil een hartje achter mijn oor laten zetten voor mijn familie maar vooral mijn ouders. We hebben een hoop meegemaakt en ik wil graag het feit dat ik kei veel van ze hou laten vereeuwigen op mijn lichaam :)

Hoe vet is dat?!

Weer een typisch gevalletje van: wie wil dat nou niet?! Elke ochtend wakker worden met uitzicht op een tropisch strand.

Ik kan nog wel even door gaan, maar misschien moet ik hier gewoon wel mee afsluiten. Ik wil iets betekenen voor de wereld, voor mensen. Ik wil niet dat mijn leven onopgemerkt voorbij gaat, en dat als ik 50 jaar dood ben niemand meer weet wie ik was. Misschien is het wel egoïstisch, maar ik word graag gezien. Het is toch prachtig als jouw leven na je dood nog steeds (positieve) invloed heeft op anderen? 


2 opmerkingen:

  1. Wat heb je de tag leuk ingevuld. Echt zo mooi dat je grootouders op je bruiloft zijn erop staat! En een leeuwtje en op het strand slapen wil ik ook wel eens =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ive done a couple things on that list..there are a few more I still need to "check off" ...working on it..

    Rosalyn
    www.just2fancy.com

    BeantwoordenVerwijderen