zaterdag 11 augustus 2012

Review: Revlon colourburst lipbutter

Ik had al een hoop goede verhalen over de nieuwe lipbutters van Revlon gehoord. Het zijn wel lipbutters, maar dan met een stuk meer pigmentatie dan gewone. Het zijn bijna 'echte' lipsticks, maar dan smeren deze heerlijk makkelijk en gladjes weg. 




Er zijn 8 kleuren verkrijgbaar in Nederland:
- Peach Parfait (025)
- Lollipop (075)
- Pink Truffle (001)
- Raspberry Pie (010)
- Cotton Candy (045)
- Candy Apple (035)
Crème Brûlée (095)
- Macaron (096)

Wat een cute namen he? Vandaag review ik de Peach Parfait voor jullie. 





Mijn oog viel meteen op deze kleur. Het is een warme peachy oranje-roze kleur. En vooral ook heel natuurlijk. Op de lippen oogt hij wel rozer en lichter dan hier op de foto. Je hebt niet het idee dat je er opgemaakt bij loopt, maar je  lippen hebben wel een subtiel kleurtje. Daar hou ik van!
Deze lipbutter smeert heel fijn weg. Hij is zacht en creamy. De lippen worden gehydrateerd en door toevoeging van kokosolie, shea butter en mangoboter zouden je lippen gedurende de hele dag zacht en soepel moeten blijven. Deze juweeltjes kosten 10,50 per stuk, en ik heb de mijne gewoon bij de Etos gekocht. Ik heb ook al gelezen dat je bij sommige filialen van de DA terecht kunt, en op internet. Sites zoals Wehkamp.nl en drogisterij.net verkopen ze ook. 
Zo ziet hij er op mijn lippen uit:




Zeer geschikt voor een nude look zoals je ziet. Hij glimt en als je goed kijkt ze je kleine shimmertjes. 
Ik ben er tevreden mee, ben benieuwd naar andere kleurtjes! Vooral naar de kleur Macaron ben ik benieuwd, die leek op deze maar dan was hij iets donkerder. Misschien dat ik die binnenkort wel ga halen!
Drinken overleeft deze lipbutter wel, maar een maaltijd jammer genoeg niet. Na het eten zijn er nog heel lichtjes wat shimmertjes te zien als je goed kijkt, maar de lipbalm is er echt vanaf. Beetje jammer dus.

Het kleurtje is mooi, maar had iets intenser gemogen, hij smeert fijn en voelt ook fijn aan op de lippen. Een maaltijd overleefd hij niet, dus al met al geef ik de Colourburst lipbutter Peach Parfait van Revlon een 7. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten