donderdag 16 augustus 2012

Nieuwe collecties en school

Ik heb al zoveel leuke dingen zien hangen in de winkels! Ik was vandaag even met mijn buurmeisje in de stad. Zij was vooral op koopjesjacht in de uitverkoop, maar ik dook meteen de nieuwe collecties in. Zoveel mooie items! Ik werd er helemaal enthousiast van. Enig minpuntje was wel dat ik nagenoeg geen geld meer heb, omdat mijn vriend en ik deze maand wat financiële  tegenvallers hadden. Bummer!
Volgende maand beter hoop ik. Ik heb ook allemaal leuke producten op het oog om te reviewen... nog even geduld dus!
Als het goed is moet ik nog een weekje op een houtje bijten en dan heb ik weer geld.

Ik bedenk me net dat mijn opleiding al over een paar weekjes begint! In september ga ik starten met de deeltijd kappersopleiding van Instituut Thomas. Het is in Den Bosch, dus lekker dichtbij. 6 September mag ik mijn spulletjes op gaan halen. Spannend! Daar heb ik wel zin in hoor. Ben benieuwd wat ik allemaal krijg. Het is voor mij al jaren geleden dat ik op school heb gezeten, dus dat zal wel even wennen worden weer... sowieso spannend natuurlijk. Maar ik heb er wel zin in :) Nieuwe mensen leren kennen, en natuurlijk de kneepjes van het kappersvak leren! Ik ben eigenlijk best leergierig als ik iets interessant vind. Met de nadruk op dat laatste. Want op de middelbare school was ik over het algemeen niet bepaald leergierig haha. Ik hoop dat ik bij leeftijdsgenoten in de klas kom, en niet bij vijftigers die een carrière switch willen maken. Niet dat vijftigers niet aardig kunnen zijn natuurlijk, maar ik mis de leeftijdsgenoten gewoon een beetje. Zeker omdat ik al zo lang niet meer op school zit. Dat is toch anders :)
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van mijn opleiding.

Liefs Taar

4 opmerkingen:

  1. Hey, Bedankt voor het volgen, ik volg je terug! Woon jij dichtbij Den Bosch? Leuk! Ik ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon in Sint-Michielsgestel (op 5 km afstand van Den Bosch) en ik studeer in Den Bosch (Koning Willem I College). En ik kom uit Hongarije. :)

    BeantwoordenVerwijderen