woensdag 29 augustus 2012

Nagellakjes

Ik ben de laatste tijd weer helemaal into de nagellakjes. Voordat ik kunstnagels had, had ik voor elke outfit een andere nagellak. Elke dag een andere kleur dus! Dat is inmiddels alweer een paar jaar geleden, en ik heb nagellak een soort van herontdekt. 
Kijk mee naar de lakjes die ik de afgelopen tijd heb gekocht!




Ik draag normaal gewoon french manicure van acryl, maar zeker voor in de winter vind ik lakjes eigenlijk ook wel heel mooi staan. Dit zijn dus ook allemaal wel winterkleurtjes, behalve de eerste van O.P.I. Ik weet dat de zomer bijna voorbij is, maar ik wilde deze kleur eigenlijk al een tijdje hebben. Het is echt een barbie-roze. Normaal zou ik had niet zo snel opsmeren (misschien op mijn teennagels) maar deze vond ik super leuk en vrolijk! Ik heb er geen spijt van dat ik hem toch gekocht heb dus :)




Op volgorde:
Elephantastic Pink (ik draag hem op de bovenste foto)
Wooden Shoe Like To Know?
From A To Z-Urich

Deze lakjes van O.P.I blijven goed zitten bij mij en ik vind de kleuren erg mooi. De bruine heeft heel lichtjes een goudkleurige shimmer. Op de foto zie je dat alleen niet en in het echt ook nauwelijks. Dat had van mij wel meer gemogen!
En de laatste bordeaux rode kleur is natuurlijk dé kleur voor komend seizoen. Ik ben dan ook heel blij met dit mooie kleurtje!


En als laatste de nieuwe Golden Jungle Crocodile Leather Effect Nails Duo van Dior. Ik heb dit duo pas vandaag gekocht, dus heb ze nog niet getest! Ik wilde hier eigenlijk een apart artikeltje aan wijden. Ik hoop natuurlijk dat ze aan mijn verwachtingen voldoen. Het is een soort crackle nagellak, maar dan naar een hoger level getild. Het uiteindeijke resultaat zou het effect van een krokodillenhuid moeten geven... hoe gaaf! Ik heb op andere blogs al veelbelovende geluiden gehoord, dus het kan bijna niet tegenvallen (of juist wel natuurlijk). De prijs van in ieder geval niet mis, namelijk 33 euro! De bovenstaande lakjes van O.P.I zijn ongeveer 14 euro, maar je krijgt er dan ook wel een vrij groot potje van 15 ml voor.

Welke kleur vinden jullie het mooist en dragen jullie zelf graag nagellak?

Liefs Taar

6 opmerkingen:

  1. From a to Z-urich is een mooi kleurtje! Zelf draag ik vaak nagellak, maar dan wel met lange tussenpozen zodat mijn nagels zich een beetje herstellen en niet te slap worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the Dior gold one!
    Hey wanna follow each other? I'm following this cute blog right now, and I hope you will follow me back, it would be great to keep in touch!
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful nail colors! love d pink!
    I now follow u on gfc and hope u visit me n follow back on gFC n my facebook page too :)
    xx
    priyanka
    www.fshn4us.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely nails! ^^ And all these shades are really pretty. I've never had OPI ones, but they seem great quality.

    Thanks for following <3


    Satu
    Indie by heart

    BeantwoordenVerwijderen