zaterdag 25 augustus 2012

Modetrends voor komende winter

De zomer loopt op haar einde, en met de zomer ook de uitverkoop. De winkels hangen vol met de najaarscollecties, en daarom is het een goed moment om nog eens aandacht te besteden aan de trends voor komende winter.

In de kleding van komende winter is niets terug te zien van de crisis (I love it!). Dit is overigens een veel voorkomend verschijnsel bij crisis. De mode wordt dan vaak veel kleurrijker en extravaganter. Een geluk bij een ongeluk zouden we kunnen zeggen :) Want ik haal deze winter mijn hart weer op. 

De mode is chique en vrouwelijk. We gaan veel goud, zilver en brokaat zien. Kleur is nog steeds belangrijk, maar dan wel gecombineerd met zwart! Maar ook van top tot teen in het zwart zullen we gaan zien. Het geheel doet luxe aan. Hier houd ik van!


Kleuren als bordeaux rood (surprise), paars en warme herfsttinten  zijn in. Maar zoals ik net al zei, is zwart weer helemaal terug. Ik hou zelf niet heel erg van zwart, vooral niet van top tot teen omdat ik er zo bleek van word. Daarom ben ik ook heel blij met de andere kleuren. Ik houd van warme herfst kleurtjes, goud en bordeaux rood.

Naast effen kleuren gaan we ook veel prints zien en Ottomaanse invloeden.
Een andere trend die we weer terug gaan zien is de militaire look. Deze keer niet de jasjes met dubbele rij knopen, maar juist  lange overjassen die worden gecombineerd met hoge boots en petten met een klep.
Ook leer komt weer helemaal terug. Niet alleen in jasjes maar ook in broeken, rokjes en jurken. 
Gelukkig nemen we de peplum trend mee naar de trends voor komend seizoen. Ik ben zelf nog steeds opzoek naar een leuk peplum jurkje! Ik vind ze zo leuk.
Tot slot zijn de jassen komende winter nadrukkelijk aanwezig. Denk aan oversize-te jassen en opstaande kragen.








2 opmerkingen:

  1. Like a lot H&M new collection,
    Like your blog too! I follow you, hope you will do the same , thanks !

    http://lamakeupposa.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen