vrijdag 10 augustus 2012

I'm back

En we zijn weer terug uit het zonovergoten Italie. Temperaturen liepen overdag denk ik wel tegen de 40 graden! Ik mis het nu al joh. Ondanks dat ik niet heel veel in de zon gezeten heb. Vroeger probeerde ik altijd zo bruin  mogelijk te worden (ik lijk wel een bejaarde als ik dit zo typ) maar tegenwoordig hoeft dat van mij niet meer zo. Een bruin kleurtje is hartstikke mooi, maar de rimpels en huidkanker daarentegen weer wat minder. Daarbij is dat kleurtje er in no time toch weer af bij mij. Al met al vind ik het dus niet de moeite waard. In de schaduw krijg je ook wel een kleurtje, en met die vitamine D zit het ook wel goed ;)
Ik heb flink gesmeerd met factor 30 en af en toe zelfs met een 50+.
Helaas hebben we echt super weinig foto's gemaakt! Ik weet ook niet waarom, het kwam er niet zo van denk ik. Ik ben er zelf ook niet zo goed in en ik vergeet het meestal. Terwijl ik het achteraf heel leuk vind om foto's te hebben!
Anyway, toch een paar kiekjes uit Italie :)






Met het vriendje bij het zwembad



Er werd flink ge-internet 

San Marino, heel mooi plaatsje

Mijn nieuwste aanwinst

Kusjeee!


Zijn jullie nog weggeweest dit jaar??

Liefs Taar

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen