zondag 19 augustus 2012

F for Fashion

Pfoeh wat is het warm he! Gisteren was de 3e editie van F for Fashion, waar ik de visagie heb gedaan. Er was veel uitval van andere visagisten, dus hebben we flink aan moeten poten met zijn allen! Gelukkig is alles goed gekomen en zaten alle modellen op tijd in de make-up. Er waren modellen bij die de wintercollectie van Xtrastar showden, germ en dat met die hitte en die warme lampen erop. Gelukkig was er in de zaal goede airco en hebben ze het allemaal goed gedaan.


Het tweede deel van de show bestond uit mannelijke modellen (die heb ik niet opgemaakt) die kleding en schoenen van De Rode Winkel en Sneakers showden. 
In het laatste deel van de show werd er kleding van Bjorn kersten getoond. Heel mooi! Bjorn is bij het grote publiek vooral bekent van Project Catwalk.
Helaas staan er nog bijna geen  foto's online, maar ik heb alvast wel een sneak peek van achter de schermen voor jullie!




Geniet nog even van het mooie weer en zoek lekker verkoeling zou ik zeggen. Ik heb net al ijsjes ingeslagen, haha. Zodra er meer foto's zijn komen die uiteraard  online!

Liefs Taar

4 opmerkingen:

  1. hiii i love your blog...please follow me on my blog xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk! ik wist niet dat jij ook een blog had!
    F for Fashion was weer geslaagd zo te horen :)

    x patty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaa nog niet zo lang hoor! Ofjah ik heb hem al wel even maar ben pa sinds kort wat serieuzer aan het bloggen :) hoe is het verder met jou? xx

    BeantwoordenVerwijderen