vrijdag 27 juli 2012

Trend: Bikinilijn

Ja ja, zelfs de bikinilijn is mode-onderhevig. Sinds de wilde bossen in de jaren 70 hebben we toch een hele ontwikkeling doorgemaakt. Waar het 2 jaar geleden nog de trend was om helemaal 'kaal' te gaan, is nu juist de trend om voor natuurlijk te gaan. Mits het wel goed verzorgd is dames! Een beetje trimmen kan dus geen kwaad, maar babyglad is hartstikke uit!


Ik zit dit nou allemaal wel leuk te typen natuurlijk, maar zelf heb ik wat dit betreft geen boodschap aan de huidige trends. Ik vind het leuk en interessant om te weten, maar zelf doe ik daar niets mee. Persoonlijk houd ik niet van lichaamshaar dus bij mij moet het er allemaal af! Ieder zijn ding natuurlijk. Het lijkt me overigens wel eens leuk om een figuurtje te nemen, een hartje ofzo! Zelf ben ik niet zo creatief en om het door een ander te laten doen gaat voor mij te ver. Dus ja, voor mij lekker makkelijk hatseflats alles eraf!


Maar Amerika zou Amerika niet zijn, als ze ook de trends van de vagina niet naar een hoger level zouden tillen. Je kunt daar namelijk naar speciale salons gaan voor Vajazzling. De vagina wordt hierbij versierd met kleine kristalletjes! Eerst krijg je een brazilian wax, en daarna worden de steentjes op de gewenste plek en in gewenste patroontjes op de huid geplakt. Als je schatrijk bent kunnen er zelfs kleine diamantjes op geplakt worden! En geen nood, manlief kan gewoon mee, want Vajazzling is nu ook in opkomst voor de moderne (metro)man!



1 opmerking: