zondag 8 juli 2012

Style yourself: Wat kies jij?

Ik heb dit geweldige boek nog lang niet uit, maar ik wilde alvast wat met jullie delen. Door het hele boek staan pagina's met verschillende modellen van kleding. Heel handig om te zien wat er allemaal is, hoe het heet en natuurlijk om een beetje uit te vogelen wat jouw stijl is!

Ik heb een aantal fototjes van die bladzijden gemaakt en de modellen die ik zelf leuk vind omcirkelt. 
Alvast excuses voor de slechte fotografie (ik zou echt een cursus of zo moeten gaan volgen, of een fatsoenlijke camera aanschaffen natuurlijk, haha!). Het ziet er niet uit, maar de boodschap komt wel over denk ik :)




Zo werd voor mij nogmaals bevestigd dat ik vooral van modellen hou die vrouwelijke vormen goed uit laten komen en stiekem ook wel een beetje sexy zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen