woensdag 18 juli 2012

Review: Wimperextensions

Een tijdje terug besloot ik dat ik wimperextensions wilde, dit heb ik in Den Bosch laten doen. Maar helaas was ook deze ervaring niet wat ik er van gehoopt had.

Ik mocht in een stoel gaan liggen met mijn ogen dicht. Een Aziatisch vrouwtje zocht geschikte wimpers voor me uit (ik wilde een natuurlijk effect, maar wel vollere en langere wimpers). Deze lijmde ze één voor één met een speciale lijm (die niet zomaar meer los gaat, want het is natuurlijk de bedoeling dat dit wekenlang blijft zitten) bij de aanzet tussen mijn natuurlijke wimpers.
Nadat ze daarmee klaar was moest ik voor een soort 'blower' gaan zitten zodat de lijm kon drogen. Vijf minuutjes zei ze. Na 5 à 10 minuten mocht ik mijn ogen open doen, maar dat ging bijna niet! Niet omdat ze dicht gelijmd zaten hoor ;) maar omdat ze zo onwijs prikten en traanden! Nog 5 minuten voor de blower zei het vrouwtje. Uiteindelijk heb ik ruim een half uur voor die blower gestaan! Ik kon mijn ogen echt niet open houden, het deed gewoon zeer. Ze bleef maar zeggen dat ik dan nog maar wat langer voor dat ding moest blijven staan. Na ongeveer 40 minuten was ik het spuugzat en begon ik te geloven dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Maar dat werd natuurlijk ontkent. Ik zag het niet gebeuren dat ik mijn ogen nog fatsoenlijk zou kunnen openen zolang die wimpers erop geplakt zaten, dus ik vroeg of ze ze eraf wilde halen... dat wilde ze wel doen maar dan moest ik de prijs van het verwijderen nog boven de gewone prijs betalen!
Maar aangezien ik zo de deur niet uit kon had ik weinig keuze, en stemde ik met haar in.

Nou mensen het verwijderen van die wimpers gaat natuurlijk ook met goed chemisch spul, en dat deed ZEER. Branden echt, dat was niet normaal. Ik heb gewoon staan stampvoeten van de pijn in die zaak.
Maar uiteindelijk waren die duivelse kutwimpers er dan eindelijk af! Dit is voor mij echt niet voor herhaling vatbaar, en wat ik ervan heb kunnen zien in de spiegel vond ik het eerlijk gezegd niet eens zo mooi en natuurlijk als dat ik gehoopt had.

Achteraf weet ik wat ze heeft fout gegaan. Er zaten een aantal wimpers te laag geplakt waardoor ze zeg maar in mijn ooglid zaten, en niet erop zoals normale wimpers. Op die manier irriteren ze natuurlijk continu je ogen! Het had niet eens iets met die stomme lijm te maken... en het was ook nog eens haar fout, omdat ze ze verkeerd heeft aangebracht! En ik heb alsnog voor het aanbrengen EN het verwijderen moeten betalen. Stom, stom, stom... van je fouten moet je leren, voor mij geen wimperextensions meer!



33 opmerkingen:

  1. Kijk eens op eyelashesxl.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vervelend verhaal! Ik heb zelf al wimperextensions sinds april en heb dit nog nooit mee gemaakt.
    Ik laat mijn extensions zetten bij Eyelashes XL en mij bevalt het super goed. De lijm die ze daar gebruikt droogt meteen, mn ogen worden goed afgeplakt en moet mn ogen dicht houden totdat ze klaar is. Het is vervelend dat het in bovenstaand geval verkeerd is gegaan maar ik denk dat dat niet overal gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goede reclame :) jonge jonge!!!

      Verwijderen
  3. Ik vind het vervelend te horen dat er slechte ervaringen zijn. Ik zelf zet Wimperextensions bij Harmony&You en heb jou zelfs uitgenodigd om laten zien dat het echt geweldig is om mooie wimpers extensions te hebben en dat ze zonder problemen mooi gezet kunnen worden. Mijn aanbod geld nog steeds. Want in Den Bosch Wimperextensions zetten is super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je uitnodiging Patricia :) Ik geloof ook wel dat het ook vaak goed gaat natuurlijk. Meestal lijkt me. Mijn ervaring was alleen iets minder. Maar domme vraag misschien, maar waar zit Harmony&You eigenlijk? xx

      Verwijderen
  4. Leuk dat je reageert! Harmony&You zit op de Maaspoort in Den Bosch. Ik heb ruime ervaring met het zetten van Wimperextensions. Mijn uitnodiging voor jou staat nog dus bel me maar als je mooie Mink Wimperextensions wilt. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mink haartjes = haar van nerts. Vooral in Azie leven deze dieren in zeer slechte omstandigheden. Worden soms levend gevild. Denk daar maar eens over na als je zoiets op je wimpers wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. www.wimperxl.nl voor Wimperextensions one by one van het merk blink omgeving Katwijk!!! Een aanrader!
    En wat betreft de nerts haartjes, de haartjes worden verkregen op diervriendelijke manier, de diertjes worden namelijk geborsteld en de haartjes die loslaten worden gebruikt voor de 100% Mink extensions, dus ze worden niet levend gevild

    BeantwoordenVerwijderen
  10. www.wimperxl.nl voor Wimperextensions one by one van het merk blink omgeving Katwijk!!! Een aanrader!
    En wat betreft de nerts haartjes, de haartjes worden verkregen op diervriendelijke manier, de diertjes worden namelijk geborsteld en de haartjes die loslaten worden gebruikt voor de 100% Mink extensions, dus ze worden niet levend gevild

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geborsteld?! Yeah right!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee, die nertsen worden echt niet gebosteld. Ze zijn hardstikke vals, dus worden echt gedood voor de haren. Net als al die bond kraagjes die iedereen aan zn jas heeft zitten, die zijn ook echt niet van dieren die een goed leven hebben gehad.

    Wel zijn bijna alle wimperextensions van syntetisch materiaal! Veel beweren echte mink haren te plaatsen, maar zijn van het merk Blink en deze zijn syntetisch! Deze zijn trouwens mooier dan de nertsen haren, want ze geven meer volume en zijn gelijkmatiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als je echt veel informatie wilt over wimperextensions dan moet je op wimperextensions-zetten.nl kijken. Daar staat ook van alles over nertsenhaar e.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had sindskort ook wimperextensions, in den Bosch laten zetten. Had het gezien bij een meisje wat ik ken, zij heeft van zichzelf veel minder wimpers als mij...maar bij haar was het veel voller en donkerder. Zij komt ook in den Bosch bij een salon. Ik voelde elke keer, zeker als ik knipperde, de stukjes lijm. Alsof er te dikke stukjes lijm zaten ofzo. Als ik langs de onderrand van mijn bovenste ooglid wreef dan deden de haartjes pijn. Net als dat hè eigen wimperhaartjes n keer niet goed zitten en je goed wil doen en je niet goed meer krijgt en je er dan aan trekt. Gisteren heb ik aan die lijmstukjes zitten plukken en het was zo irritant en deed pijn dat ik alle haartjes eraf heb zitten plukken. Met als gevolg heel veel eigen haartjes weg. Is dit altijd dat het zo irritant is en dat je elke keer die lijm voelt en dat het pijn doet? Ik wil ze eigenljjk wel graag hebben want vind het wel mooi. Maar dan moet ik er niet
    Zo'n last van hebben. En zouden ze nu geplaatst kunnen worden omdat ik veel eigen wimpers kwijt ben, of zetten ze die er dan gewoon bij?
    Ik hoop dat iemand hier iets meer van weet en/of ervaring mee heeft. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben zelf een eyelash-stylist en ik draag zelf ook extensions.
    Een kennis van mij heeft ooit ook in denbosch haar wimper laten doen wat als eindresultaat ook fouteboel was. Het is zeker niet de bedoeling dat de wimperextensions die aan zijn gebracht irritatie veroorzaakt of dat je de lijm voelt zitten. Als ze netjes en professioneel gezet zijn zou het zeker geen pijn moeten doen en zou je er niks van moeten merken dat je wimperextensions draagt.
    Het is jammer dat je door iemand je wimpers hebt laten doen die uiteindelijk niet goed wist wat ze aan het doen was! want echt waar het is super mooi wimperextensions!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Lina,

    Dank voor je antwoord. Weet je zo waar jouw kennis toen in den Bosch is geweest. Niet dat ik zometeen daar heen ga en weer een slechte ervaring heb.

    Weet je misschien iemand in de buurt van den Bosch die wimperextensions zet en dit goed doet?

    Alvast bedankt!!


    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haai srlvd,

    Ik weet niet de naam van die salon. Ik kom zelf uit Vught dus als je eventueel interesse hebt om je wimper telaten doen bij mij. Kan je mij mailen op dit email adres salinavanes@hotmail.com dan kan ik je daarna de prijzen mailen en kunnen een afspraak plannen.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sabrina Keultjens24 april 2013 om 11:49

    Ik kom ook uit de omgeving Den Bosch en heb hier: http://www.wimperextensions-zetten.nl een salon gevonden waar ik langs ben geweest. Bleven toch nog 4 weken zitten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een verhaal !
    ik heb ze bij tipzcreations laten zetten en heb geen van deze problemen ondervonden
    geen geplakte ogen :),nu drie weken geleden en nog mooi ,prijs valt ook wel mee

    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben je niet goed bij je hoofd MINK weet je waar dat vandaan komt en hoe dat verkregen word? Echt SCHANDALIG!!! Zou niet trots zijn om daar mee te werken.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is waar wat je zegt over de diertjes.De meeste mensen zijn daarvan niet op de hoogte...echt onwetendheid .Als mensen zich echt zouden verdiepen zouden ze waarschijnlijk geen vlees meer eten en leer dragen etc. en al helemaal geen wimpers ;)

      Verwijderen
  21. heel veel onzin
    de meeste wimpers zijn van pbt materiaal en mensen worden vaak voor de gek gehouden dat het van diertjes zijn .......pffff
    er zijn ook van nertsen klopt maar die zijn niet zo mooi in krul ,gaan alle kanten op en zijn ongelijk in lengte ,bovendien duurder in aankoop
    sorry hoor maar ik kies voor neppe haartjes ,die zijn mooi en de juiste krul
    veel mooie praatjes zijn verkoop praatjes maar het echte werk ken niet iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zet zelf ook wimperextensions en ik gebruik een wat mildere maar toch sterkte lijm. Mijn tip is om na 3 a 4 weken een nieuwe set te plaatsen, maar bijvullen kan natuurlijk ook. Voordat je de wimpers laat zetten kan je beter goed kijken of ze wel ervaring hebben.

    Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in mijn manier van werken kunnen jullie mij een prive bericht sturen via Facebook (Christal C Jimenez) en anders e-mailen: christalized-eyelashes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nou!! prijs en kwaliteit!!!! een goedkoop effect -sorry jou fout!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dom dat je ze er af hebt laten hebben. Heb ook wimperextensions en ik krijg op t begin mn ogen ook moeilijk open etc omdat mn ogen er gewoon wat op reageren. Moet je aan wennen dus ze er niet meteen afhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben laatst bij een salon Versazca geweest in Amsterdam. Nou dat was ook geen pretje. De dame was tijdens de behandeling continu aan het whatsappen en ze werd vaak gebeld. Dan zou je denken dat ze een tijd bezig met me was maar de wimperextensions waren binnen een half uur gezet. Toen ze klaar was trok ze gewoon met haar vingers mijn ogen open, ze had het namelijk nogal slecht aangebracht want de lijm had mijn ogen aan elkaar geplakt. Door het opentrekken waren ook nog eens een aantal wimpers afgevallen en het prikte in mijn ogen. Ondanks dat het zo prikte zei ze dat ik mijn ogen open MOEST houden. Toen ik thuis kwam zag ik dat allemaal wimpers boven mijn wimpers waren geplakt er zat er zelfs 1 midden op mijn ooglid! De tweede dag voelde ik dat er ook allemaal haren in mijn waterlijn zijn geplakt waardoor knipperen erg pijn doet. Dit doe ik 1x maar nooit meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind ze mooi gelukt hoor, volgende keer wil ik je ook wel helpen of wat tips geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb mijn wimperextensions bij Stars Beatylounge in Den Bosch laten zetten. dit was voorheen Hamony&you. Ik ben er super blij mee en krijg er veel complimentjes over. Mijn wimpers zien er super natuurlijk uit, het is niet eens te zien dat het wimperextensions zijn. Maar buiten dat is het ook een top service. De dame legt alles goed uit, hoe je er mee om moet gaan, maar ook wat ze zelf gaat doen tijdens de behandeling. Dit schept een stukje vertrouwen en een goede sfeer! Ik zou zeker aanraden om bij stars Beatylounge te gaan, zo weet je tenminste dat je in goede handen bent. Het zijn wel je ogen, en het kan zeer vervelend zijn als daar iets mis mee gaat!

    BeantwoordenVerwijderen