zondag 1 juli 2012

Review: Kruidvat bruin zonder zon notencrème

De zomer is eindelijk doorgedrongen tot ons koude kikkerlandje, dus dat betekent dat we massaal met de armpjes en beentjes bloot gaan! We willen alleen niet gezien worden in die sexy short met een paar melkflessen eronder, en aangezien bruin uit een (in dit geval) tube toch het veiligste kleurtje is, heb ik besloten de 'bruin zonder zon, notencrème' van de Kruidvat te testen.


Eerder heb ik wel eens een spray gehad maar omdat ik dat niet zo fijn vond, heb ik bewust gekozen voor een tube.
Allereerst is deze bruiningscrème goed betaalbaar, dat is ook waarom ik (met mijn magere inkomen, haha!)voor deze heb gekozen. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik de precieze prijs niet meer weet, maar ik gok rond de 5 euro.

De crème heeft een lekkere wat zoetige geur en smeert gemakkelijk weg. Hij geeft een mooie subtiele goudbruine kleur, en dus gelukkig geen oranje! De kleur had wat mij betreft alleen wel iets intenser mogen zijn, want je moet wel echt een aantal keer gesmeerd hebben voordat je een beetje resultaat ziet. Op zich voor mensen met een hele lichte huidskleur (zoals ik) wel een aanrader.

De verpakking belooft een gehydrateerde huid (check!) en bescherming tegen vroegtijdige huidveroudering (daar kan ik uiteraard nog niets over zeggen). Ook belooft hij een natuurlijke teint (check!)en een zachte soepele huid. (Dit vind ik lastig te beoordelen. Op zich is mijn huid wel zacht en soepel, maar dat is hij zonder crème ook wel)
Kijk alleen wel uit met droge en ruwe plekken zoals je knieën. Er wordt op die plekken meer crème opgenomen, dus smeer daar niet te veel, anders krijg je bruine vlekken!

Al met al geef ik deze crème een 7. Ik ben er zelf best tevreden mee :)


1 opmerking:

  1. Ik gebruik hem zelf ook altijd, werkt super, vooral na een paar keer smeren!

    BeantwoordenVerwijderen