dinsdag 3 juli 2012

New shoes

Ik ben zo blij met mijn nieuwe schoenen! Heb ze vandaag bij de Xtra-star gehaald voor maar 25 euro! Ik twijfelde er eerst aan of ze niet alleen geschikt zouden zijn voor feestjes, want zoveel feestjes heb ik nou ook weer niet. Maar omdat de kleuren verder vrij neutraal zijn denk ik niet dat het heel gek is om ze ook overdag te dragen. 


Vaak heb ik bij pumps dat ik eruit glip tijdens het lopen, maar dat hadden deze helemaal niet! Ze lopen zelfs best lekker. Voel mijn grote teen aan de voorkant alleen wel een beetje, maar dat zal ook een kwestie van uitlopen zijn. De verkoopster raadde me aan om er 's nachts een vochtige doek in te doen tegen de punt. Dan zouden ze iets groter moeten worden. Ik ga het maar gewoon uitproberen! Enigste nadeel is wel dat ze aan de voorkant een beetje 'gapen'. Volgens de verkoopster had iedereen daar last van en dat hoort gewoon bij het model.

Verder heb ik nog een clutch gekocht bij Bijou Brigitte, die was ik gisteren vergeten bij mijn shoplog :) Op de foto lijkt hij iets feller dan hij echt is. In het echt is het roze wat warmer. Deze was 15 euro. Er zit ook een kettinkje aan mocht je hem aan je schouder willen dragen. Vind het zelf alleen mooier zonder ketting, maar het is natuurlijk wel handig.


1 opmerking:

  1. Wat een hoge hak!!!! Dat je daarop kan lopen! Ik zou dat nooit kunnen op zo hoog.

    BeantwoordenVerwijderen