maandag 16 juli 2012

Mijn voorbeeldfoto

Dit is echt mijn absolute voorbeeld en motivatie foto. Sommigen van jullie zullen dit misschien net tè vinden voor een vrouw, maar ik vind het prachtig. Dit is wat ik wil bereiken!


Ik heb alleen wel het probleem dat ik vegetariër ben. Eiwitrijke voeding is belangrijk als je veel traint en voor de spieropbouw. Eiwitten zijn de bouwsteentjes voor je spieren en zitten met name in vlees, (vette) vis en zuivel. Ik eet tegenwoordig wel vis (I know, shame on me!)maar mijn zuivel inname kan ook beter. Per dag eet ik een plak kaas, regelmatig een gekookt eitje en af en toe eet ik magere yoghurt. Met een pak yoghurt doe ik ongeveer een week dus ik eet er ook nog eens weinig van!

Misschien is het leuk als ik binnenkort een foto maak van hoe ik nu ben, zodat ik over een half jaartje ofzo een voor- en na foto heb. Ik verwacht er binnen een half jaar overigens niet zo als op de foto uit te zien hoor, maar het plan is dat ik mijn best ga doen! En ja, meer dan dat kan je niet doen...toch?


4 opmerkingen:

  1. Er bestaan ook veganistische proteïne poeders hè! Bijvoorbeeld op basis van bruine rijst:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke cool! kan er wel eens naar kijken! helpen die poeders echt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bonen zijn goed voor eiwitten, (kidneybonen, bruine bonen, cranberry bonen, linzen etc) maar ook quinoa en bulghur! Kwark ipv yoghurt (meer eiwitten). Vooral de biogarde van de AH is een aanrader. Eiwitpoeders zijn vooral erg handig en na je training zeker wel belangrijk.. ze 'werken' alleen als je de rest van je voeding ook op orde hebt.

    BeantwoordenVerwijderen