donderdag 19 juli 2012

Kleuren voor het herfsttype

En dan nu - surprise- de kleuren voor het herfsttype. Deze kleuren hebben allen een warme ondertoon en zijn donkerder dan de kleuren voor het lentetype. Vaak zijn de kleuren voor het herfsttype ook wat meer gedempt. Hoewel heldere kleuren ook kunnen. Deze kleuren komen van nature veel in de herfst voor.

Ik vind het herfstpalet erg mooi. Zelf ben ik een lentetype maar in de herfst en de winter draag ik ook erg graag deze kleuren. Zeker als ik heldere varianten pak, kan dat ook prima voor mij omdat deze kleuren ook allemaal een warme ondertoon hebben, net als het lentepalet.


Komen ze dan:

Steenrood

Vuurrood

Brons

Bruingroen

Bruinpaars

Camel

Crèmewit

Goudbruin

Honing

Ivoor

Jade

Kaki

Klei kleuren

Koper

Mahonie

Midden tot donkerbeige (deze kleur is dus vrij licht)

Midden tot donker lila

Mosgroen

Mosterdgeel

Olijfgroen

Oranje

Roest

Roodbruin

Terracotta

Turquoise

Warm blauw

Zeegroen

Zonnebloemgeel



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen