zaterdag 7 juli 2012

Bezoek uitgeverij

Gisteren ben ik bij uitgeverij Boekscout geweest. Het was een meeting met meerdere auteurs, dus grappig om te zien wat voor verschillende boeken er straks komen. Een aantal gedichtenbundels, een thriller, een boek over racisme, een kinderboek, een boek over marketing (als ik het me goed herinner) en dan natuurlijk mijn boek over uiterlijke verzorging :)

Heel breed allemaal. En we hebben allemaal een contract aangeboden gekregen! Super tof, dus met een beetje geluk heb ik over een aantal weken gewoon mijn eigen boek in handen!


Ik moest nog wel het een en ander aan de bronvermelding veranderen, maar dat is een werk! Zeker om precies na te gaan welke bron ik waar gebruikt heb. Ik had achterin het boek wel een lijst staan met de bronnen, maar het moet op de zogenoemde 'MLA' manier. Dus met voetnoten en een shitload aan informatie erbij. Arrg! Daar ben ik nog wel even zoet mee dus.
Oh well, aan het einde zal het het allemaal waard geweest zijn :) Kan niet wachten tot mijn boek uit is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten