maandag 19 september 2011

Cheap-ass cosmetica

Ik was laatst op zoek naar een goede dag- en nachtcrème, omdat die van mij bijna op zijn. 
Tot mijn verbazing vond ik op het internet vele lovende berichten over de crèmes van Biocura. Te koop bij, jawel: de Aldi.




Misschien dat voor sommige van jullie dit heugelijke feit niet meer zo nieuw is. Aangezien de testresultaten dateren uit het jaar 2010. 
Desalniettemin geen reden om de pret te drukken, en dus begaf ik mij richting de dichtstbijzijnde Aldi. 
Wat overigens nog een hele klus was omdat deze Deutsche supermarkt zich niet gemakkelijk liet vinden. 
Eenmaal daar aangekomen baande ik mij een weg door de kartonnen dozen en de wanorde, om vervolgens achterin de winkel op mijn doel te stuiten. 
De keurig verpakte potjes lachten mij vanuit het rek toe. Na wat wikken en wegen heb ik gekozen voor de anti-aging nachtcrème met donkerblauwe dop, en de revital dagcrème met lichtroze dop.


Ik ben zeer benieuwd naar deze twee spraakmakende crèmes, en zodra mijn huidige crèmes op zijn, kan ik niet wachten deze te testen!
Uiteraard houd ik jullie tegen die tijd op de hoogte van mijn bevindingen. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten